gabel (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Tjena jag behöver en bra plug som emularer mic preamps. Gillar om den har rörsimulering osv. då jag är ute efter "klassiska 60- 70 tals sound" PS. jag kör Logic Tack på förhan! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Focusrite Liquid Mix. Hårdvara via Firewire och funkar som plugg, prisvärd som attan. Har alla klassiska EQs och kompressorer.
gabel (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Liquid Mix är utanför min budget och jag letar efter mjukvara. Har redan ett schysst kort (Motu 8pre).
drloop (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Liquid Mix är utanför min budget och jag letar efter mjukvara. Har redan ett schysst kort (Motu 8pre). Drar till med en av mina favvisar. Blockfish som finns som AU. http://www.digitalfishphones.com/main.php?...2&subItem=5 Den har dist inbyggt och man kan få retrosound för 0:- Redigerat 18 november 2007 av drloop
gabel (oregistrerad) Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 (redigerat) Tackar! Tankade den, men den verkade bara vara till PowerPc Macar, jag kör på en Intel baserad... Redigerat 18 november 2007 av gabel
DrHans Postat 18 november 2007 Postat 18 november 2007 Testat line6 gearbox plugin? Det har inte jag.
gabel (oregistrerad) Postat 24 november 2007 Postat 24 november 2007 Letar ev. också efter en bra rörkompressor emulering, AU format. Bra tips?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.