Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ville bara sÀga hej till alla. En Schwarznegger-film pÄ TV tvingade mig till att hitta pÄ nÄgot annat. (inget ont om den gode Arnold men...) DÄ passade jag pÄ att göra nÄt jag har tÀnkt göra lÀnge men inte kommit mig för.

Jag Àr en glad skit som vi sÀger hÀr i VÀrmland. Har en mindre PC-baserad hemmastudio som jag anvÀnder till lÄtidéer och mastring ibland. En lite större studio har jag tilsammans med tvÄ av mina vÀnner. DÀr sysslar vi med Filmmusik, ljudlÀggning av film och musikinspelning i största allmÀnhet. Jobbar gör jag helst i Logic men har Àven tvingats in i Pro-tools (för mig) lite underliga vÀrld.

Hoppas pÄ utbytande av idéer och annat gött!

Benke

Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat
hÀr byts idéer, det mesta vettigt.

NÄja.

Men vÀlkommen

Postat
Ville bara sÀga hej till alla. En Schwarznegger-film pÄ TV tvingade mig till att hitta pÄ nÄgot annat. (inget ont om den gode Arnold men...) DÄ passade jag pÄ att göra nÄt jag har tÀnkt göra lÀnge men inte kommit mig för.

Jag Àr en glad skit som vi sÀger hÀr i VÀrmland. Har en mindre PC-baserad hemmastudio som jag anvÀnder till lÄtidéer och mastring ibland. En lite större studio har jag tilsammans med tvÄ av mina vÀnner. DÀr sysslar vi med Filmmusik, ljudlÀggning av film och musikinspelning i största allmÀnhet. Jobbar gör jag helst i Logic men har Àven tvingats in i Pro-tools (för mig) lite underliga vÀrld.

Hoppas pÄ utbytande av idéer och annat gött!

Benke

TjÀna! Bor du nÀra Grums?

Postat

VÀlkommen med dig! Alltid roligt med tillökning pÄ forumet.

och dom vackra flickornas stad!

Sant! Min sambo Ă€r dĂ€rifrĂ„n 🙂

Postat
Nej VÀnerns norra pÀrla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad!

och Ă€ven jag Ă€r frĂ„n Karlstad 😄

heja FĂ€rjestad

Danny Cort (oregistrerad)
Postat
Kiruna ?

Nej VÀnerns norra pÀrla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad!

& Eddies stad förstÄs

Postat
Kiruna ?

& Eddies stad förstÄs

Absolut!! VÄgar inte tÀnka pÄ hur det skulle se ut utan Eddies.

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej och hÄ! Jag var en gÄng i tiden Bergslagsartellerist i grannstan Kristinehamn.( Snacka om meningslös information.)

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.