Benke Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 Ville bara sÀga hej till alla. En Schwarznegger-film pÄ TV tvingade mig till att hitta pÄ nÄgot annat. (inget ont om den gode Arnold men...) DÄ passade jag pÄ att göra nÄt jag har tÀnkt göra lÀnge men inte kommit mig för. Jag Àr en glad skit som vi sÀger hÀr i VÀrmland. Har en mindre PC-baserad hemmastudio som jag anvÀnder till lÄtidéer och mastring ibland. En lite större studio har jag tilsammans med tvÄ av mina vÀnner. DÀr sysslar vi med Filmmusik, ljudlÀggning av film och musikinspelning i största allmÀnhet. Jobbar gör jag helst i Logic men har Àven tvingats in i Pro-tools (för mig) lite underliga vÀrld. Hoppas pÄ utbytande av idéer och annat gött! Benke
tordA Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 HiYa đ hĂ€r byts idĂ©er, det mesta vettigt. heja FĂ€rjestad !!!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 hÀr byts idéer, det mesta vettigt. NÄja. Men vÀlkommen
hammagrella Postat 25 september 2004 Postat 25 september 2004 Ville bara sÀga hej till alla. En Schwarznegger-film pÄ TV tvingade mig till att hitta pÄ nÄgot annat. (inget ont om den gode Arnold men...) DÄ passade jag pÄ att göra nÄt jag har tÀnkt göra lÀnge men inte kommit mig för. Jag Àr en glad skit som vi sÀger hÀr i VÀrmland. Har en mindre PC-baserad hemmastudio som jag anvÀnder till lÄtidéer och mastring ibland. En lite större studio har jag tilsammans med tvÄ av mina vÀnner. DÀr sysslar vi med Filmmusik, ljudlÀggning av film och musikinspelning i största allmÀnhet. Jobbar gör jag helst i Logic men har Àven tvingats in i Pro-tools (för mig) lite underliga vÀrld. Hoppas pÄ utbytande av idéer och annat gött! Benke TjÀna! Bor du nÀra Grums?
Benke Postat 26 september 2004 TrÄdstartare Postat 26 september 2004 TjÀna! Bor du nÀra Grums? I den lite större staden norröver.
Benke Postat 26 september 2004 TrÄdstartare Postat 26 september 2004 Kiruna ? Nej VÀnerns norra pÀrla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad!
Dagon Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 VĂ€lkommen med dig! Alltid roligt med tillökning pĂ„ forumet. och dom vackra flickornas stad! Sant! Min sambo Ă€r dĂ€rifrĂ„n đ
tordA Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Nej VĂ€nerns norra pĂ€rla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad! och Ă€ven jag Ă€r frĂ„n Karlstad đ heja FĂ€rjestad
Benke Postat 26 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 26 september 2004 Tjena! Spelar du tennis? đ Har gjort. PĂ„ det glada 80-talet.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Kiruna ? Nej VÀnerns norra pÀrla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad! & Eddies stad förstÄs
Benke Postat 26 september 2004 TrÄdstartare Postat 26 september 2004 Kiruna ? Nej VÀnerns norra pÀrla! Karlstad solen, Da Buzz och dom vackra flickornas stad! & Eddies stad förstÄs Absolut!! VÄgar inte tÀnka pÄ hur det skulle se ut utan Eddies.
Stinkey (oregistrerad) Postat 26 september 2004 Postat 26 september 2004 Hej och hÄ! Jag var en gÄng i tiden Bergslagsartellerist i grannstan Kristinehamn.( Snacka om meningslös information.)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.