Jump to content
Annons

Schecter basar


Suss

Recommended Posts

har gått och förälskat mig i en fyrsträngad schecter extreme bas. väldigt lättspelad med liten och lätt kropp vilket är väldigt fördelaktigt när man är 1,55 lång och har dålig rygg...

tänkte höra om nån har någon erfarenhet av de här basarna. är det kvalité som är värt att satsa på eller är det skräp?

och när jag ändå håller på: har nån några andra basar i 5000:-klassen att rekommendera, som inte väger 15kg och täcker halva ens kropp dvs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Funderade på att köpa Schecterbas själv men hade inte möjlighet att prova den, så det blev en Yamaha BB614 i stället. Är nöjd med den men den är kanske för stor för dig. Om vanliga basar är för stora kolla in denna: Hohner. Finns bla på Musicstore.de för ca 5400:-

Mvh. Pål

Redigerat av Backspin
Link to comment
Dela på andra sajter

Funderade på att köpa Schecterbas själv men hade inte möjlighet att prova den, så det blev en Yamaha BB614 i stället. Är nöjd med den men den är kanske för stor för dig. Om vanliga basar är för stora kolla in denna: Hohner. Finns bla på Musicstore.de för ca 5400:-

Mvh. Pål

ohh.. det var ett tag sen jag såg en sån sist.. mysiga är dom.. låter lagom plonkigt, men ändå murrigt.. lite som paul mccartney(s bas, inte han som person!!!!) :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...