Jump to content
Annons

OSX på PC?

Recommended Posts

sp0ven (oregistrerad)
Postat

FUnderade på om jag kunde börja använda min inte allt för dåliga pc igen.

Har en Macbook pro med Logic studio.

Kommer Leopard att fungera på pc?

Annons
Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

här kommer pippi ... tjalla lalalalaalalalall

EDIT: ehm?

Redigerat av Mollin
Postat

Eftersom det inte är lagligt borde det väl inte vara tillåtet att ge tips och länka om det här på forumet. Eller är det mer ok än att sprida crackade musikprogram?

Postat
Eftersom det inte är lagligt borde det väl inte vara tillåtet att ge tips och länka om det här på forumet. Eller är det mer ok än att sprida crackade musikprogram?

Det har du rätt i... Men jag låter det stå kvar så får man se om någon admin raderar inlägget. Det finns inga länkar eller direkta tips på osx86project hur man får fatt i en moddad osx-utgåva vad jag vet..

Mollin (oregistrerad)
Postat (redigerat)

äsch ... *POFF*

Redigerat av Mollin
sp0ven (oregistrerad)
Postat

Okej...

Jag ber om ursäkt men jag visste verkligen inte att det var olagligt.

"Naiv"

Så alternativet i min situation är att köra ett pc-baserat sequencerprogram... Om, jag vill vara laglig.

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Ja dessvärre så är det nog så och har du en lite äldre PC så är det tydligen inte säkert att det funkar 100% när det gäller musik har jag läst på nätet och det sägs att det kan gå åt lite mecklande med inställningar i setupen innan det hoppar igång även om du har hårdvara som borde funka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.