Jump to content
Annons

Sångare sökes!


wicked_s

Recommended Posts

Hej!

Patrik heter jag. Har ett litet projekt som jag jobbar på, Cromonic heter bandet. Jag har byggt en liten studio i min källare där jag sitter och leker om kvällskvisten. Jag är gitarrist, men behärskar även de andra instrument som behövs till mina låtar, förutom sången.

Så jag söker någon skön lirare som är en jävel på att vråla och bröla... Då sången till mestadels kommer att bestå av growling. Känner du dig träffad så kontakta mig för mer information. Skicka mig ett pm här på forumet.

/Patrik

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
  • 3 veckor senare...
Rebellion (oregistrerad)
Hej!

Patrik heter jag. Har ett litet projekt som jag jobbar på, Cromonic heter bandet. Jag har byggt en liten studio i min källare där jag sitter och leker om kvällskvisten. Jag är gitarrist, men behärskar även de andra instrument som behövs till mina låtar, förutom sången.

Så jag söker någon skön lirare som är en jävel på att vråla och bröla... Då sången till mestadels kommer att bestå av growling. Känner du dig träffad så kontakta mig för mer information. Skicka mig ett pm här på forumet.

/Patrik

Tankade ned dina låtar från sidan, och dem sparkade arsle. Jag MÅSTE sjunga med dig. har du redan tillsatt platsen som vokalist så måste jag lönnmörda personen ifråga och göra ett hostile takeover.

Jag slungade iväg en ansökan till din Cromonic-mail, där jag bifogade lite referenser. Om du läser här så kan du ju glida in på http://www.myspace.com/granderillusions där jag sjunger alla stämmor och skriver alla texter.

Läs mailet och hör av dig nu!

//Adde

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...