Jump to content
Annons

Söker en viss effekt


Sacko

Recommended Posts

Tja! Jag såg att någon här på forumet för nån månad sen om inte mer tipsade om en effekt, eller vad jag minns så var det det. Iaf, så dum som jag var så tankade jag det och testade det på mitt senaste projekt i FL. Några dagar senare blåste jag om datorn men sparade fl-filen, fast jag kan inte öppna den eftersom jag hade satt igång den nya effekten.

Kommer inte ihåg vad den hette, men behöver den för att kunna öppna mitt projekt igen.

Det var typ grått med brun-orange displayer med typ en eq på om jag minns rätt. Hann inte undersöka den innan jag blåste om.

Hoppas någon kan hjläpa mig hitta denna effekt med min beskrivning!'

Sacko

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons
Tja! Jag såg att någon här på forumet för nån månad sen om inte mer tipsade om en effekt, eller vad jag minns så var det det. Iaf, så dum som jag var så tankade jag det och testade det på mitt senaste projekt i FL. Några dagar senare blåste jag om datorn men sparade fl-filen, fast jag kan inte öppna den eftersom jag hade satt igång den nya effekten.

Kommer inte ihåg vad den hette, men behöver den för att kunna öppna mitt projekt igen.

Det var typ grått med brun-orange displayer med typ en eq på om jag minns rätt. Hann inte undersöka den innan jag blåste om.

Hoppas någon kan hjläpa mig hitta denna effekt med min beskrivning!'

Sacko

när du menar Effekt menar du då VST?

men det låter som reFX Vanguard

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...