seazon Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 (redigerat) Va inne på jam igår och köpte ett paket JJ Labs A Absorb och tänkte spela in idag då studion nu är komplett med detta ! Så jag frågar er, vad är det bästa att slänga upp det på väggen med ?? Köpte innan små delar av detta på Biltema som va lätta att lägga upp med super lim, men detta kräver nog annat då det är rätt stort Redigerat 27 oktober 2007 av seazon
DrHans Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Va inne på jam igår och köpte ett paket JJ Labs A Absorb och tänkte spela in idag då studion nu är komplett med detta ! Så jag frågar er, vad är det bästa att slänga upp det på väggen med ?? Köpte innan små delar av detta på Biltema som va lätta att lägga upp med super lim, men detta kräver nog annat då det är rätt stort Smånubb är bra! Beroende på vad du har för vägg.
seazon Postat 27 oktober 2007 Trådstartare Postat 27 oktober 2007 (redigerat) Smånubb är bra! Beroende på vad du har för vägg. Vad är smånubb för något ? Jag har gipsvägg Redigerat 27 oktober 2007 av seazon
bakke Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Va inne på jam igår och köpte ett paket JJ Labs A Absorb och tänkte spela in idag då studion nu är komplett med detta ! Så jag frågar er, vad är det bästa att slänga upp det på väggen med ?? Köpte innan små delar av detta på Biltema som va lätta att lägga upp med super lim, men detta kräver nog annat då det är rätt stort Jag tog en vanlig häftpistol och häftade upp dom.
DrHans Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 Smånubb är bra! Beroende på vad du har för vägg. Vad är smånubb för något ? Jag har gipsvägg Små spikar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.