Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det hĂ€r skulle man kunna kalla en allmĂ€n uppmaning đŸ˜±

I dag nÀr jag gick i tunneln mellan t-banan och pendeltÄgen (Stockholm, t-centralen) sÄg jag tvÄ ungdomar.

Det var en kille som spelade gitarr och en tjej som sjöng "Nobodies Wife" för full hals.

Deras insats var lite sÄdÀr, ganska bra, men det var otroligt uppfriskande att höra och se nÄgot annat Àn dragspel och flöjt!!

Tanken med det hÀr inlÀgget Àr alltsÄ att uppmana folk hÀr pÄ forumet, som kÀnner att de har nÄgot de vill visa upp, att komma ut ur kÀllaren och visa upp det!

Det behöver inte vara just i tunnelbanan, sÄ lÀnge det Àr massa folk spelar det ingen roll.

Det har flera fördelar!

* Det Àr otroligt bra scentrÀning!

* De flesta skulle uppskatta det, speciellt om syftet inte Àr att tigga pengar.

* Skitbra promotion om man Àr tillrÀckligt ihÀrdig

* De flesta i Stockholm Äker tunnelbana. Chansen finns att nÄgon med inflytande skulle rÄka gÄ förbi!

* Jag skulle Ă€lska det đŸ˜±

Annons
Postat

Sant, men nackdelarna Ă€r vĂ€l att det blir mycket jobb för inte sĂ„ mkt. Timlönen lĂ€r ju inte vara överdrivet bra đŸ˜±

Postat
  berra_- sa:
Sant, men nackdelarna Ă€r vĂ€l att det blir mycket jobb för inte sĂ„ mkt. Timlönen lĂ€r ju inte vara överdrivet bra đŸ˜±

Det stÀmmer!

Men man vet aldrig egentligen, som oetablerad artist lÀr man ju fÄ högre "gage" i kepsen pÄ t-centralen Àn pÄ ungdomsgÄrdar och liknande (eller vart det nu Àr man spelar nu för tiden).

Och förresten, har nĂ„gon nĂ„gonsin blivit rik pĂ„ att promota sig sjĂ€lv? đŸ˜±

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.