djay_maxwell (oregistrerad) Postat 18 oktober 2007 Postat 18 oktober 2007 hej jag ägde för länge sedan en EA-1, och den kunde man ratta fram ljud på. men har funderat på en EMX-1 men tydligen är det något helt annat, går det och ratta fram ljud på den förutom att skapa Hela låtar med drums etc.??? vänligen och svara om ni kan. mvh J
butte Postat 15 november 2007 Postat 15 november 2007 hej jag ägde för länge sedan en EA-1, och den kunde man ratta fram ljud på. men har funderat på en EMX-1 men tydligen är det något helt annat, går det och ratta fram ljud på den förutom att skapa Hela låtar med drums etc.??? vänligen och svara om ni kan. mvh J Jorå, det går att ratta fram ljud med den. Den har fem stycken synthdelar, så du kan ha fem olika synthslingor spelandes samtidigt. Synthdelarna är ganska begränsade men funkar helt klart för mig. Massa trevliga effekter, fastän reverbet är ganska dåligt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.