Jump to content
Annons

HiDa blir Daniel H


Daniel H

Recommended Posts

Hej!

Jag har bytt namn på forumet och eftersom jag aldrig skrev någon presentation när jag blev medlem så gör jag det nu istället.

Jag heter Daniel är 19 år. Bor i Borlänge med min mamma, pappa och yngre syster. Vilket kan vara problematiskt ibland då man vill spela.

Studerar IT-design och Systemarkitektur på Högskolan Dalarna.

Min musikkarriär började med att jag spelade blockflöjt då jag började årskurs 2 i grundskolan. Till 3:an böt jag blockflöjten mot gitarr. Spelade sedan gitarr på musikskolan tom 5:an. Efter det så petade jag knappt på gitarren, innan intresset återkom för ett par år sedan, någon gång under högstadiet. Efter ett tag så började också intresset för att spela in komma. Tror en bidragande orsak är att jag alltid varit intresserad av ljud- och ljusprylarna på Björborevyn, där jag har varit med och sprungit sen jag var liten, då min pappa har varit scenarbetare. Vilket jag också ha varit i ett par år. Men nu har vi lagt det åt sidan pga tidsbrist.

Som sagt mitt huvudinstrument är gitarr, men försöker mig också på keyboard och ukulele. har även införskaffat ett munspel som jag hade tänkt försöka lära mig spela på, hittils med blandat resultat.

När jag inte pillar med musik så gillar jag att fiska och åka längdskidor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...