Jump to content
Annons

DJ Tiesto


alexfree

Recommended Posts

såg häromdagen en video av en konsert som DJ Tiesto höll i Holland.......det var helt jävla sjukt.....20 000 personer lyssnade på hur en DJ spelar låtar som andra har gjort......men vilken SHOW.....den måste ni se......den ljusanläggning de använde WOW WOW

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
Jag fattar inte vad det är som gör Tiesto till ett sådant gudomligt superego, annat än lyckad marknadsföring...

Ojojoj - nu väntar vi med spänning på Carl_Bs inlägg...

😆

Allvarligt talat så fattar inte jag heller idén med superstar-DJs.

bra är ingen. Speciellt inte Tiesto.

Link to comment
Dela på andra sajter

såg häromdagen en video av en konsert som DJ Tiesto höll i Holland.......det var helt jävla sjukt.....20 000 personer lyssnade på hur en DJ spelar låtar som andra har gjort......men vilken SHOW.....den måste ni se......den ljusanläggning de använde WOW WOW

misstänker att de va tiësto in concert... tycker den e rätt överskattat... inte fattat grejen med att sitta o titta på videor.. lyssnar hellre på asot då... de e iaf live...

Link to comment
Dela på andra sajter

vizay (oregistrerad)

förstår inte hypen kring tiesto om jag ska va ärlig. kan nämna många som är bättre dj's och producenter (iofs inte svårt att vara bättre producent än honom eftersom han inte producerar något själv)

hoppas verkligen att han inte kommer etta i år igen, som carl säger så e armin mer värd den platsen 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)
vilka är era top 3 dj's då!?

Nu pratar jag inte om DJs jag sett på nån video, utan folk som skapat bra party

- det är ju som bekant just det allt handlar om - och som fått mig att dansa!

1. Chris Liberator

Ingen annan DJ har fått mig att springa flera gånger till båset för att stå som en svettig japan och glo på skivtallriken. När det gäller hård techno spöar han de flesta.

2. Kevin Saunderson

Dök upp oväntat på en liten klubb jag var på, typ 3 på morgonen och fick alla, inklusive sura dörrvakter, att dansa. Droppade outgivna mixar av Good Life på knastriga acetat - magi!

3. Massimo

Var stammis på hans breakskvällar i Brixton. Alltid toppklass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...