Jump to content
Annons

Arpeggiator-problem


zagabar

Recommended Posts

Annons

Din fråga är lite obegriplig. Vad är det som inte fungerar. Beskriv lite mer i detalj. Detta är ju en audioplugin så du har lagt den på ett audiospår i mono eller stereo och nu vill du att den skall arp.a ett ljud. Är detta korrekt?

Försök att beskriva lite mer detaljerat 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta oklarheten, jag skrev det när jag var mycket trött och drygad efter jag tjafsat med den. =)

Den ska tydligen funka genom att den ändrar volymen på två spår på ett sätt som gör att arpeggios uppstår eller? Fönstret består ju av två rader med volymkontroller så jag antar att den ena raden är till ett audiospår och den andra är till ett annat. Jag fick det att fungera på ett ljudspår med den övre raden men jag lyckas inte få det att fungera med 2 ljudspår. Jag vet inte hur man "connectar" ihop det så att den övre raden motsvarar ett spår och det nedre ett annat.

Hjälp uppskattas som sagt och jag hoppas detta gör det lite klarare. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

JAg måste erkänna att jag inte heller får kläm på kanalerna. Man kan ju routa ut från sitt ljudkort om man har en stereoljudsamplig så att det blir olika spår. men kanal 2 i pluggen ändrar ju inte sig. Inställningarna är ju lika för båda kanalerna. Hmmm kanske någon annan fattar. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...