hammagrella Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 (edited) Är det nån som vet vad VASA gör nuförtiden? (PS: svar som "han är uppe i varv" eller "på Djurgår'n och latar sig" undanbedes... 😆 ) EDIT: Tydliggjorde rubrik /adm Edited September 14, 2004 by Olsberg
Guest captain nemo Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 Då antar jag att du tänker på trummisen i Pontus och Amerikanerna? Jag modifierar frågan - vart tog Pontus och Amerikanerna vägen? De var ju jättbra ett tag, sådär - lite i alla fall //Nemo
Linus Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 Tänker du på trummisen Vasa (Pontus & Amerikanerna/Big Money) eller vem?
tordA Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 eftersom jag hör illa (åxå) måste jag fråga: Vasá
®offe Posted September 14, 2004 Posted September 14, 2004 Öh... 😲 åker inte han det där loppet...? /® ..förlåt, det var ju just de här svaren du inte ville ha.... 😉😉😮
hammagrella Posted September 14, 2004 Author Posted September 14, 2004 Tänker du på trummisen Vasa (Pontus & Amerikanerna/Big Money) eller vem? Just precis! Men han var mer än bara trummis - schysst låtskrivare och lågbudget-skräckfantast bl a. Big Money hör till favoriterna och även Pontus och grabbarna gjorde väl ett par hyfsade. Vet att "Big" lirar/lirade med Electric Banana Band och man är ju orolig för att VASA gått liknande öde till mötes. ®offe och Rockis - jag vet att ni inte kan låta bli 😲 !!
spaceman Posted September 14, 2004 Posted September 14, 2004 Gustav Vasa frisyr vet jag bara om... 😄 Den kan finnas bla på http://www.progg.se/default.asp
hammagrella Posted September 14, 2004 Author Posted September 14, 2004 Hmm, ni kan sluta leta. Jag googlade lite istället och fick klart för mig att han gjort filmmusik med Ulf Malmros och lirat med Bards Vacuum och återförenat PAmerikanerna '98 utan att nån märkte det. That's it. Allt är inte roligt här i livet.... 😲
hammagrella Posted July 17, 2005 Author Posted July 17, 2005 Svarar på min egen tråd här. Kollade på en kass video häromdagen "Strandvaskaren". Manus av bl a VASA. Där ser man...
Recommended Posts