Jump to content
Annons

Mixerbord


alexfree

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
Annons
Behringer, Mackie, Soundcraft, Phonic

häär

Det beror i vilken prisklass du siktar på. Jag har numera ett Behringer UB1202, men har använt mig av ett gammalt Tascambord och något svenskt bygge med 7 kanaler 😳 .

Jag kommer inte ihåg om den där UB1202 har en inbyggd effekt enhet.

Har själv ett UB1832 med inbyggd effekt enhet och det brusar nåt så förb***at om FX returen. Undrar om du också har erfarat det...

Men å andra sidan, jag håller med, man kan samtidigt inte gämföra med förr-i-tidens mixer bjässar. behringer = billigt och bra

🙁

Redigerat av Dimarino
Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv ett UB1832 med inbyggd effekt enhet och det brusar nåt så förb***at om FX returen.

trodde nästan att jag var ensam, ... visst, det är inte några lexicon prylar direkt, men nog borde man kunna få kräva snäppet bättre kvaliltet för det samma priset som ub1832 trots allt ligger på idag 😳

börjar även att uppleva lite glappa tendenser i min room & phones kontroll, vilket inte är uppskattat 🙁

Redigerat av Gardebring
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Benny Bong (oregistrerad)

If money grows on trees,,,,,,MACKIE...... jag menar kolla alla stora proffsstudios.

Mackien är alltid med någonstans i kedjan.

För oss mer dödliga.,.,BEHRINGER.,.,.,vi har ett gammalt mx 8000,..det var dom tvugna att sluta tillverka,.,. vart helt enkelt för bra för den prisklassen. så nu heter det Mx 8000A. skillnaden är förförstärkar kvaliteten.

Det hanlar nästan uteslutande om det.

Kom ihåg att Focusrite gör förförstärkare en kanaliga för 30000-40000 st.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...