Jump to content
Annons

Billig Melodica?


DrivKraft

Recommended Posts

Var idag inne på Toys R Us för att komma över en billig Melodica och nu sitter jag här med en genomskinligt grön blockflöjt! Visst den har jag säkert nytta av men det var ju en Melodica jag ville ha!

Tänkte bygga in en snabbt blinkade lampa i blockflöjten btw! 😱

Var köper man en billig sådan? Har kikat på Hohner´s varianter men de kostar way to much!

Jag vill ha en enkel och billig Melodica som inte ruinerar mig! Den får gärna låta hyffsat bra! 🙂

Nån som vet var man får tag på dom?

Peace / Anders...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hur billigt är billigt?

Jag köpte en Apollo Melodika genom min lokala musikaffär för ca 500:-, tycker den låter alldeles utmärkt. Annars har du ju ett gäng billiga här från Thomann. Men då blir det ju frakt också, så om du bara ska ha melodikan kanske det är smartare att handla ihop med en polare eller beställa den när du ska beställa fler saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur billigt är billigt?

Jag köpte en Apollo Melodika genom min lokala musikaffär för ca 500:-, tycker den låter alldeles utmärkt. Annars har du ju ett gäng billiga här från Thomann. Men då blir det ju frakt också, så om du bara ska ha melodikan kanske det är smartare att handla ihop med en polare eller beställa den när du ska beställa fler saker.

500:- är kanske liiite för mycket för min melodicaplånbok! Ska dock ha den i åtanke! 🙂

Tack för de snabba svaret! 😱

Peace...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Eagle Melodica 32K - rekommenderas av Örjan

32 tangenter från F till C. Starkt ton, två munstycken, det ena med slang. Etui ingår. Egen import - därav det låga priset (395.-)

395,00

orjansMelodica32Ksm.jpg

// Jam

Redigerat av Lådan
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...