Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, ni.. Jag Ă€r en kille pĂ„ 20 Ă„r som pysslar med musik (som de flesta hĂ€r 🙂 ), har precis flyttat frĂ„n Halmstad till VĂ€xjö eftersom jag kommit in pĂ„ Musikproduktionslinjen pĂ„ universitetet hĂ€r. Jag har varit medlem hĂ€r under ett annat namn ett tag, men dock ej sĂ„ aktiv.

Har nÀstan alltid ett eller flera projekt i görningen. Sitter pÄ en liten hemmastudio i form av en PC och lite budgetprylar, men inget mÀrkvÀrdigt direkt, som jag haft nu i ca ett halvÄr. Innan dess har jag haft tillgÄng till en studio pÄ Sturegymnasiet i Halmstad dÄ och dÄ och spelat in endel i kompisars hemmastudios. Jag gör bl.a reggaemusik typ dub(?) och lite rock-aktig musik... gör det bÀsta jag kan med begrÀnsad teknik.

Ja, det Ă€r vĂ€l jag antar jag. Musik och alkohol lever man gott pĂ„. Hadebrahej! 😎

Annons
Postat

VÀlkommen Äter, men glöm inte alkoholen mitt i alla projekt!

Postat

Tacktack för alla trevliga vĂ€lkomsthĂ€lsningar 🙂

Innan hette jag vonfulvuck...

Hehe, ska försöka att inte lĂ„ta alla projekt skölja bort alkoholen đŸ€Ș

• 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.