Debree Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Ja, ni.. Jag Ă€r en kille pĂ„ 20 Ă„r som pysslar med musik (som de flesta hĂ€r đ ), har precis flyttat frĂ„n Halmstad till VĂ€xjö eftersom jag kommit in pĂ„ Musikproduktionslinjen pĂ„ universitetet hĂ€r. Jag har varit medlem hĂ€r under ett annat namn ett tag, men dock ej sĂ„ aktiv. Har nĂ€stan alltid ett eller flera projekt i görningen. Sitter pĂ„ en liten hemmastudio i form av en PC och lite budgetprylar, men inget mĂ€rkvĂ€rdigt direkt, som jag haft nu i ca ett halvĂ„r. Innan dess har jag haft tillgĂ„ng till en studio pĂ„ Sturegymnasiet i Halmstad dĂ„ och dĂ„ och spelat in endel i kompisars hemmastudios. Jag gör bl.a reggaemusik typ dub(?) och lite rock-aktig musik... gör det bĂ€sta jag kan med begrĂ€nsad teknik. Ja, det Ă€r vĂ€l jag antar jag. Musik och alkohol lever man gott pĂ„. Hadebrahej! đ
Diwic Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Hej och vĂ€lkommen. Hoppas det blir mer musik Ă€n alkohol đ
Egghuvud Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 VÀlkommen tillbaka dÄ. Vad hette du innan?
brojd Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 VÀlkommen Äter, men glöm inte alkoholen mitt i alla projekt!
hammagrella Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 VĂ€lkommen! Mera dub i demohörnan tack! đ
Neko Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 VÀlkommen hit. Som tidigare nÀmnt, mer av din demo musik pÄ forumet!
Debree Postat 7 september 2004 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2004 Tacktack för alla trevliga vĂ€lkomsthĂ€lsningar đ Innan hette jag vonfulvuck... Hehe, ska försöka att inte lĂ„ta alla projekt skölja bort alkoholen đ€Ș
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.