ollemannen Postat 8 augusti 2007 Postat 8 augusti 2007 Hej I denna tråden tycker jag att man ska få ladda upp låtar ev film musik som man har gjort i reason då kan alla bedömma och säga sitt tycke kanske lite mycket diskant?? få gärna in nån låt eller stycke! 😮
ollemannen Postat 17 augusti 2007 Trådstartare Postat 17 augusti 2007 Varför just Reason? Välldigt fin musik!! Vilka program/ pluggar kör du?
Memphis Postat 22 november 2007 Postat 22 november 2007 (redigerat) I denna tråden tycker jag att man ska få ladda upp låtar ev film musik som man har gjort i reason En låt som jag gjort i Reason: Låtkritik - Filmmusik/klassiskt - Time for a change " https://www.studio.se/index.php?showtopic=44090 " /Memphis Redigerat 22 november 2007 av Memphis
Eternal Postat 25 november 2007 Postat 25 november 2007 Varför just Reason? Välldigt fin musik!! Vilka program/ pluggar kör du? Tack! Kör Cubase och EWQL mestadels. Men det varierar beroende på idé.
Leeroy (oregistrerad) Postat 5 december 2007 Postat 5 december 2007 (redigerat) fint Redigerat 5 december 2007 av Leeroy
karlblau Postat 31 december 2007 Postat 31 december 2007 Här har du en liten snutt som jag gjorde för Lääääääääääääääääääääääääääänge sedan inte kommit längre än det som låter... Your browser does not support the HTML5 audio tag
Memphis Postat 31 december 2007 Postat 31 december 2007 Här har du en liten snutt som jag gjorde för Lääääääääääääääääääääääääääänge sedan inte kommit längre än det som låter... Your browser does not support the HTML5 audio tag Den var cool! 😄 Här e min senaste med reason 4 iaf: Aksai Chin ☺️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.