4Trax Postat 7 augusti 2007 Postat 7 augusti 2007 har kollat överallt efter en gratis rtas bitcrusher men hittar ingen! Har nån sett nån?
Zourc3 Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 har kollat överallt efter en gratis rtas bitcrusher men hittar ingen!Har nån sett nån? Jag vet ingenting om den. Men ladda ner Dblue_Glitch. Det är ett superbt program för att stöka till dina låtar 😉 har bitchrush,delay,shuffle,gater, m.m
Majken Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Skaffa Fxpansion VST to RTAS adapter så finns en hel uppsjö vst-bitcrushrar att ladda ner gratis på nätet.
4Trax Postat 20 augusti 2007 Trådstartare Postat 20 augusti 2007 har kollat överallt efter en gratis rtas bitcrusher men hittar ingen!Har nån sett nån? Jag vet ingenting om den. Men ladda ner Dblue_Glitch. Det är ett superbt program för att stöka till dina låtar 😳 har bitchrush,delay,shuffle,gater, m.m Jo, tack den har jag sett i andra trådar men tyvärr så är det för Mac jag söker och helst som pluggform. Man tycker ju att det borde var enkelt att skriva en plugg som förstör ljud. (Jag kan ingenting om det) Typ 10. print"dåligt ljud" 20. goto 10 ja,.. lite mer behövs det kanske 😏 Tack för svaret!
4Trax Postat 20 augusti 2007 Trådstartare Postat 20 augusti 2007 Skaffa Fxpansion VST to RTAS adapter så finns en hel uppsjö vst-bitcrushrar att ladda ner gratis på nätet. Just deT! Där sa du nåt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.