emilsolis Postat 23 juli 2007 Postat 23 juli 2007 Jag tänkte köpa mig en extern hårddisk så att jag kan kopiera mina musik inspelningar och flytta med filerna från studion till datorn som jag har hemma. Det måste vara USB anslutning på den. Men det gör inget om det är firewire också. Vilken ska man välja? Det ska vara minst 300gb utrymme på den. Men gör inget om det är uppemot 500gb på den. Någon som har något bra förslag?
stupelfrasse (oregistrerad) Postat 23 juli 2007 Postat 23 juli 2007 Jag tycker definitivt att du skall kika på Maxtors externa hårddiskar! Dom är extremt pålitliga och lättanvända... One-touch serien kanske skulle kunna vara nåt?
emilsolis Postat 23 juli 2007 Trådstartare Postat 23 juli 2007 Jag tycker definitivt att du skall kika på Maxtors externa hårddiskar! Dom är extremt pålitliga och lättanvända... One-touch serien kanske skulle kunna vara nåt? Den här eller http://se.pricerunner.com/pi/36-873279/Haa...duktinformation
emilsolis Postat 23 juli 2007 Trådstartare Postat 23 juli 2007 Den får inte kosta för mycket. högst 1500kr
Claes Holmerup Postat 23 juli 2007 Postat 23 juli 2007 Ska det vara så billigt som möjligt, så köper du en disk i lämplig storlek och lämplig extern låda att montera in den i. Då slipper du betala för att någon annan har stoppat in disken i en låda... 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.