collection Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hej Cissi heter jag, ny pÄ sidan men har mÀrkt att den Àr vÀldigt behÀndig! Jag Àr 17 Är och börjar andra Äret pÄ Kulturamas fria gymnasium pÄ artist/musiker linjen, dÀr jag sjunger. Gick innan i Brandbergens musikklasser. Sjunger i ensemble i skolan med instrumentalare och har ett liten kort historia i ett band som tyvÀrr misslyckades. Mina framtidsplaner Àr att Äka till USA och gÄ Los Angeles music academy för att utvecklas sÄ mycket som möjligt med min sÄng. Vill vÀldigt gÀrna bli sÄngpedagog, men att stÄ pÄ scen och sjunga mina egna lÄtar kommer alltid finnas i mina tankar planer. Musiken Àr livet! /Cissi
collection Postat 14 juli 2007 TrĂ„dstartare Postat 14 juli 2007 VĂ€lkommen vĂ€lkommen! 1990? đ Tack sĂ„ mycket, yes 90a hĂ€r! SjĂ€lv dĂ„?
berra_- Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 VĂ€lkommen vĂ€lkommen! 1990? đ Tack sĂ„ mycket, yes 90a hĂ€r! SjĂ€lv dĂ„? Yay, I'm not alone! 90 hĂ€r med đ
Eternal Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 hejsan hoppsan fallerallera! đ VĂ€lkommen! Gud vad tomt det Ă€r utan Per_55 som alltid vĂ€lkomnar med "WhĂ€ilkommen" eller liknande! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.