Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

För ca 1 timme sedan fungerade mitt Miditech Midistart-2 keyboard prima, men inte nu längre, trots att jag inte gjort några som helst ändringar. Jag får inte längre något ljud i Cubase helt enkelt. Kan inte fatta vad det kan vara. Testade att köra med en adapater tidigare istället för usb-strömförsörjning, kanske gjort att keyboarden pajjat? Men det låter konstigt tycker jag. Lampan lyser som vanligt och allt. Jäkligt irriterande. Har lust att slänga skiten.

Annons
Postat

Den måste vara kaputt eftersom den inte ens hittas som enhet i min andra dator. Får bli att knalla tillbaka till JAM och byta skräpet.

Postat

Var på JAM nu och lämnade in den. Fick den inte utbytt eftersom de inte hade några på lager utan de skulle laga den.

Tror ni att det är någon skillnad att köra en sån här keyboard via USB och Midi? På JAM hävdar de att det inte spelar någon roll och att USB är minst lika snabb som midi.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.