Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet 😠 Är Clara...the one? 🙂
Neosus Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet 🙂 Är Clara...the one? 🙂 Jo, jag skulle kunna tro att hon är... en. 😠
Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Nu har jag ÄNTLIGEN fått fason på färgen när jag kopplar datorn till TV:n...min TV är dum, därför att den har två kanaler för varje scart-uttag, ett vanligt och ett där den tolkar den inkommande signalen som S-video...när min dator skickade S-video, så trodde TV:n att det var composite, och då kunde den inte tolka färgkoderna ordentligt...dumma jävla TV... 🙂 Nu ska jag köpa lite kablar, och sedan har jag ett litet mysigt hemmabiosystem. 😠
Neosus Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 (redigerat) 2500 för nya däck.. har jag ju kunnat köpa ...eh... ...öl för. 😱 Förbannat! 😠 Edit: La till ett ord... 😱 😏 <_< 😏 <_< 😏 <_< Redigerat 4 september 2007 av Neosus
Pazo Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet Är Clara...the one? 🥰 hur menaru?
Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet 🥰 Är Clara...the one? 🥰 hur menaru? Hon som du är kåt på?
Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Antagligen inte, eftersom du inte fattade vad jag menade.
Pazo Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet 🥰 Är Clara...the one? 🥰 hur menaru? Hon som du är kåt på? Hon är kåt på mig med 🥰
Pazo Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Antagligen inte, eftersom du inte fattade vad jag menade. Men när man säger "the one" så betyder de ju den man ska gifta sig med... Sånt ska jag inte syssla med före 30års åldern iaf
Micke H Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Näe, the one betyder väl inte den man ska (för)gifta sig med? Snarare den man ska förlusta sig med.
Dingbats Postat 4 september 2007 Postat 4 september 2007 Clara var ett fint namn! Javet Jag hade min första ensemblelektion idag i skolan och våran basist heter också Clara! 🥰 Hon verkar rätt söt
Pico Postat 5 september 2007 Trådstartare Postat 5 september 2007 (redigerat) Gweh. Go Pazo, fick ditt sms btw... 😆 Redigerat 5 september 2007 av Pico
Recommended Posts