musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Pussycat pussycat I love you Yes I do You and your pussycat nose You and your pussycat eyes What's new pussycat?
Overkill Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Gjorde en intervju precis med en som har startat ett bokförlag med unga. Verkade käckt, kanske ska skicka in något. 😉
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Gjorde en intervju precis med en som har startat ett bokförlag med unga. Verkade käckt, kanske ska skicka in något. 😕 Do it! 😎
Pazo Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Var är alla! Försvinner alla bara för att det är lördag?
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Näe, jag har inget liv, så jag är fortfarande här... 😕
Micke H Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Närå, skämta bara. Har vart ute för mycket dom senaste helgerna...och ska ut igen nästa helg när en polare fyller år, och en annan vill gå och festa... 🤪
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 Näe, jag har inget liv, så jag är fortfarande här... 🤪 Döda skriver inte...
Dingbats Postat 8 december 2007 Postat 8 december 2007 (redigerat) Gonatt, och må ni drömma om tioåringar! Redigerat 8 december 2007 av Dingbats
Micke H Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Gonatt, och må ni drömma om tioåringar! Yeah right, som om det inte var tillräckligt att umgås med dig här... 🤪 🙂
Overkill Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 HÄJ HÄJ! Varför vare du ville ha ipoden sebbe? Så man kan koppla in den till teven för att kolla, plus att man kan kolla annars också. 😛
Overkill Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Jag var hos Jacob igår och han var ensam hemma så jag sov där. Det var kul. 😛 Nu har jag massa skit att skriva dock. 😛
Overkill Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Det var ju två stycken som blev påkörda i Gustavsberg igår. Är inte det där du bor, Dingbats? I början av veckan var det en som blev överkörd av en tankbil här i Vänersborg så han dog.
musik (oregistrerad) Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 (redigerat) När man läser det kinesiska [eller vad det nu är] horoskopet i Metro, så står det nästan var tredje dag (!!!) där att jag ska se upp när jag går över vägen. Precis som om flygplan landar där... Redigerat 9 december 2007 av musik
Overkill Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 Det var väldigt vad snabbt jag skrev klart artikeln! Gick på en knapp timme. Då är lite vanligt slösurfande inkluderat i den timman. Plus att artikeln blev bra också! 😛
Neosus Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 När man läser det kinesiska [eller vad det nu är] horoskopet i Metro, så står det nästan var tredje dag (!!!) där att jag ska se upp när jag går över vägen. Precis som om flygplan landar där... hah... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 (redigerat) Vaffö skriver du artiklar Overborn? Kan jag göra d mä? E d sån där gratis lans eller vad det heter? 😕 Redigerat 9 december 2007 av musik
Micke H Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 En gratis lans? Great! Bara att åka till stallet och så kan man ha torneringar! (ja, jag är uttråkad...)
Micke H Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 The Holiday Tribute to Metallica: ...and Christmas for all!
Neosus Postat 9 december 2007 Postat 9 december 2007 hähähähä Näe om man skulle leta redan på redovisningslistan... 😕
Recommended Posts