Jump to content
Annons

Sångbås utan att störa grannar?!

Recommended Posts

Henchman (oregistrerad)
Postat

Jag ska bygga ett sångbås i lägenheten. Kriteriet är att det ska vara (relativt) enkelt att montera upp och att det ska låta så lite som möjligt ut i lägenheten (och inte störa grannar kl 3 på natten).

Jag bor jäkligt tight men funderar ändå på att slänga upp ett sångbås i storleken 4x4 meter. Finns det någon chans att man kan göra detta smidigt/enkelt/...etc

Jag är inte så oroad över absorbenten inne i låddan, mer bara att det inte ska låta ut.

Alla idéer, dyra, billiga, fula, etc är välkomna. 🙂 Även erfarenheter i ämnet är grymt välkomna!

Annons
Postat
Jag ska bygga ett sångbås i lägenheten. Kriteriet är att det ska vara (relativt) enkelt att montera upp och att det ska låta så lite som möjligt ut i lägenheten (och inte störa grannar kl 3 på natten).

Jag bor jäkligt tight men funderar ändå på att slänga upp ett sångbås i storleken 4x4 meter. Finns det någon chans att man kan göra detta smidigt/enkelt/...etc

Jag är inte så oroad över absorbenten inne i låddan, mer bara att det inte ska låta ut.

Alla idéer, dyra, billiga, fula, etc är välkomna. 🙂 Även erfarenheter i ämnet är grymt välkomna!

Är med lite intresserad av det, om det finns något bra alternativ. Hörde om någon köpte ett bås från läkarstationen, ett sånt där som man sitter i när man skall testa sin hörsel... tja. Jag vet inte som sagt.

Postat

Tänker du dig en flexibel lösning som du kan plocka ner när du inte använder den, eller kan den stå uppe permanent?

Ambjörn

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.