RoBERT Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 (redigerat) Kolla in Min och "limpans" myspace Titta, lyssna och njut 😉 Redigerat 8 juni 2007 av Slipped_Away
Limpan Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Hmm... Jag borde ju byta namn till slipped away2... 😉 Well, jag hoppas iaf ni tar er tid och kollar in vårt myspace och lyssnar på medley =) Det är den senaste modellen /Limpan
Lee Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 Nu skall vi inte bråka pojkar. Ni är bra båda två, så det så! Gissade influenserna innan jag kollade och Toto var definitivt på listan. Och Rascal Flatts, vilket gläder mig. Får man föreslå en lyssning på ytterligare en grupp? City Boy och speciellt deras "The Day the Earth Caught Fire" som inspiration kanske? Ha det Lee
Lilleman Postat 8 juni 2007 Postat 8 juni 2007 😛 Kolla in Min och "limpans" myspace Titta, lyssna och njut 😛 Va fint det blev...! Dom nya inspelningarna har ni lyckats bra med... Bra balans... Jag har oxå uppdaterat en del på Mspce... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.