Jump to content
Annons

Instabilitet i Plugsound Pro

Recommended Posts

Leufkens (oregistrerad)
Postat

Hej!

Är det bara jag som upplever instabilitet i Plugsound Pro (Ljudbank/synt från Ultimatesoundbank)?

När man spelar på midiklaviaturet flimrar huvudfönstret till. Menyerna kan även dem flimra till när man går in i de olika kategorierna.

Om man skulle drista sig till att vrida lite på envelop-rattarna eller rentav gå in i effektavdelningen så kan hela programmet bara stängas av, och man slängs ut i windows.

Detta är mycket störande eftersom det är nyinhandlat och körs med senaste versionen.

Åter till frågan: Är det fler än jag som upplever detta?

Tacksam för svar.

/Mattias

Annons
Postat

Jizes,det låter ju inte bra..Jag hade också tänkt köpa denna plugg,men nu blir jag tveksam.Det kan ju vara nån inställnings pryl..Har du kollat efter uppgraderingar?

Och att biblioteket ligger på rätt ställe,så att inte inspelnings programmet/datorn får jobba i onödan? Hände mig med en annan plugg..När jag la om det så funkade det kanon.Har för mig att det var dll.filen som låg på fel ställe..Inte biblioteket, vid närmare eftertanke..

Hoppas att det löser sig.

Mvh

Harmonica mike

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.