Dingbats Postat 4 maj 2007 Postat 4 maj 2007 Så nu var det dags att skaffa nytt ljudkort! Jag har ett som jag är intresserad av som verkar bra, men jag tänkte kolla först om det är nån som har nån erfarenhet av det. Det är Terratec Phase 88 (den gråa nästan allra längst ner). Är det nån som vet nåt om det som jag borde veta innan jag slår till? Stort tack! 😛
Dingbats Postat 6 maj 2007 Trådstartare Postat 6 maj 2007 Nej, det är just det här som jag är intresserad av. Om ingen säger ifrån kommer jag köpa det imorrn...
Kill All Autotuner Postat 6 maj 2007 Postat 6 maj 2007 Kortet har funnits med ett bra tag på marknaden och den har en massa fördelar. Men den största fördelen, i mitt tycke , är att drivrutinerna hunnit bli så mogna och stabila. Det här är ett kort som inte krånglar. Bra köp ! (såg just att den går för 2995:- 🙂 helt klart prisvärd med tanke på alla features)
Dingbats Postat 7 maj 2007 Trådstartare Postat 7 maj 2007 Köpt! Har inte testat det än, men ska göra det strax.
CaddyLacMusic (oregistrerad) Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Så nu var det dags att skaffa nytt ljudkort! Jag har ett som jag är intresserad av som verkar bra, men jag tänkte kolla först om det är nån som har nån erfarenhet av det. Det är Terratec Phase 88 (den gråa nästan allra längst ner). Är det nån som vet nåt om det som jag borde veta innan jag slår till? Stort tack! 😄 Har du hört talas E-MU korten? Superbra ljudkort och dom är alldeles underbara och inte onödigt dyra. själv äger jag ett E-MU 0404. Jag gör inget annat än älskar det kortet. Se bara till att du inte har nåt annat ljudkort i burken för då kan det bli en massa jobbiga konflikter mellan de två.
Linus Postat 9 maj 2007 Postat 9 maj 2007 Köpt! Har inte testat det än, men ska göra det strax. Trevligt, kom tillbaka och berätta sedan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.