Jump to content
Annons

En presentation av mig..


gzede (oregistrerad)

Recommended Posts

gzede (oregistrerad)

Sökte pÄ Eniro efter ett studioforum och hittade den hÀr sidan. Hoppas pÄ att kunna fÄ och utbyta idéer hÀr.

Jag heter dĂ„ David och Ă€r en tjomme pĂ„ 19 vĂ„rar. Har haft ljud som mitt stora intresse sedan jag var 8-9 Ă„r. 12 högtalare pĂ„ rummet drivna av en gammal panasonic-bergsprĂ€ngare. Det var tider det 🙂

Nu dÄ tiden har gÄtt lite har jag sansat mig lite och har startat en ljudfirma, frÀmst inriktad pÄ PA. Men en hel del av mitt arbete har visat sig bli inspelningar/redigering av inspelningar.

Kör YAMAHA digitalbord (01v96) till bÄde PA och inspelning. I min lilla "studio" kör jag med Genelec 1029A som monitorer (perfekta Àven att ha med i PA't!). Har Àven en liten ful Behringer-mixer till datorn som annars stÄr för i princip all teknik i min "studio".

Mitt första mĂ„l hĂ€r Ă€r att försöka fĂ„ lite respons pĂ„ olika idĂ©er jag har pĂ„ utveckling av "studiobiten" 😉

Mvh

David

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Mitt första mĂ„l hĂ€r Ă€r att försöka fĂ„ lite respons pĂ„ olika idĂ©er jag har pĂ„ utveckling av "studiobiten" 😉

JodĂ„, dĂ„ har du nog kommit till rĂ€tt stĂ€lle 🙂

VÀlkommen in i vÀrmen!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 1 Ă„r senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...