gzede (oregistrerad) Postat 25 januari 2004 Postat 25 januari 2004 Sökte pĂ„ Eniro efter ett studioforum och hittade den hĂ€r sidan. Hoppas pĂ„ att kunna fĂ„ och utbyta idĂ©er hĂ€r. Jag heter dĂ„ David och Ă€r en tjomme pĂ„ 19 vĂ„rar. Har haft ljud som mitt stora intresse sedan jag var 8-9 Ă„r. 12 högtalare pĂ„ rummet drivna av en gammal panasonic-bergsprĂ€ngare. Det var tider det đ Nu dĂ„ tiden har gĂ„tt lite har jag sansat mig lite och har startat en ljudfirma, frĂ€mst inriktad pĂ„ PA. Men en hel del av mitt arbete har visat sig bli inspelningar/redigering av inspelningar. Kör YAMAHA digitalbord (01v96) till bĂ„de PA och inspelning. I min lilla "studio" kör jag med Genelec 1029A som monitorer (perfekta Ă€ven att ha med i PA't!). Har Ă€ven en liten ful Behringer-mixer till datorn som annars stĂ„r för i princip all teknik i min "studio". Mitt första mĂ„l hĂ€r Ă€r att försöka fĂ„ lite respons pĂ„ olika idĂ©er jag har pĂ„ utveckling av "studiobiten" đ Mvh David
Pluffo Postat 25 januari 2004 Postat 25 januari 2004 Mitt första mĂ„l hĂ€r Ă€r att försöka fĂ„ lite respons pĂ„ olika idĂ©er jag har pĂ„ utveckling av "studiobiten" đ JodĂ„, dĂ„ har du nog kommit till rĂ€tt stĂ€lle đ VĂ€lkommen in i vĂ€rmen!
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa đ studiobiten: man lĂ€r sig aldrig tillrĂ€ckligt đ đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.