Jump to content
Annons

Behöver STOR HJÄLP! KLICKA HÄR


Behöver STOR HJÄLP! KLICKA HÄR  

9 röster

  1. 1. Behöver STOR HJÄLP! KLICKA HÄR

    • :blink: hej hej, asså nu behöver jag total hjälp,Flesta sångare, sjunger och sen lägger upp, till Acapella, så andra kan Remixa den, men den ända jag vet, det är ju , Kate lasing (eller nåt sånt heter hon) men dom tävlingarna kan man ju avara med på i (www.vipzone-samples.com) men jag har lyssnat, på låtar, då hittade jag en tjej som sjunger,och massa har remixat hennes röst, här har ni ett exempel: http://www.speedyshare.com/585953260.htmljag vill ha svar på:*Vad hon heter
      0
    • *Vad Hemsidan heter där man, kan remixa hennes (acapella)
      1
    • *övrigt
      2
    • *eller nåt bra röst program, man kan köpa.& hemsidan där man kan köpa programet.mvh: Zonebass aka BaseSet.
      0
    • Hard Dance producer.
      2


Recommended Posts

😉 hej hej, asså nu behöver jag total hjälp,Flesta sångare, sjunger och sen lägger upp, till Acapella, så andra kan Remixa den, men den ända jag vet, det är ju , Kate lasing (eller nåt sånt heter hon) men dom tävlingarna kan man ju avara med på i (www.vipzone-samples.com) men jag har lyssnat, på låtar, då hittade jag en tjej som sjunger,och massa har remixat hennes röst, här har ni ett exempel: http://www.speedyshare.com/585953260.html

jag vill ha svar på:

*Vad hon heter

*Vad Hemsidan heter där man, kan remixa hennes (acapella)

*övrigt

*eller nåt bra röst program, man kan köpa.& hemsidan där man kan köpa programet.

mvh: Zonebass aka BaseSet.

Hard Dance producer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tror inte att många gillar trådar med KLICKA HÄR. Inte dubbla trådar om samma saker heller.

Hoppas att du hittar din a cappella.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...