alexfree Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 lĂ€ste pĂ„ aftonbladet om att regina lund spelade in sin egen platta.... se bild hĂ€r Ă€r det nĂ„n som vet vad studion heter dĂ€r hon spelar in??? ...jag menar det ser lite konstigt ut pĂ„ bilden....kabeln till mikrofonen hĂ€nger lite löst dĂ€r, hon har inget pop-filter (iofs behöver man inget om man kan det dĂ€r med sĂ„ngteknik), men Ă€ndĂ„ ser allt vĂ€ldigt konstigt ut....eller Ă€r det bara jag som Ă€r pedantiskt dĂ€r allt mĂ„ste vara i sin ordning! đ±
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Vilken jĂ€vla bild. đ± Skulle inte lyssna pĂ„ den plattan ens under pistolhot. Spyr pĂ„ innerliga skĂ„despelare som ska göra musik.
hammagrella Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Inget konstigt alls med den bilden, alexfree. Det dÀr Àr i Reginas indiantÀlt.
MusicGene Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 stod nÄtt om att hon satsat allt hon Àger pÄ att skivan skall slÄ. Verkar som hon inte Àr rik som det troll hon Àr.
alexfree Postat 23 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 23 augusti 2004 med en Ärsinkomst pÄ 250 000 Àr det ju inte sÄ mycket.... men visst ser studion lite konstig ut?
Wintermute Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Hon har ju tidigare alltid jobbat med Johan Norberg, och sÄvitt jag förstÄtt sÄ spelar mr Norberg in allt hemma i sin lÀgenhet pÄ ett vÀldigt spartanskt vis (Àven om det inte hörs pÄ lÄtarna). Men det kanske Àr annorlunda pÄ den hÀr skivan?
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Hon har ju tidigare alltid jobbat med Johan Norberg... Vad har hon för hÄllhake pÄ honom?
alexfree Postat 23 augusti 2004 TrÄdstartare Postat 23 augusti 2004 Hon har ju tidigare alltid jobbat med Johan Norberg... Vad har hon för hÄllhake pÄ honom? det kan du se i kÀrlekens sprÄk
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 (redigerat) Hon har ju tidigare alltid jobbat med Johan Norberg... Vad har hon för hÄllhake pÄ honom? det kan du se i kÀrlekens sprÄk Regina Lunds film? SÄg den pÄ videohyllan hÀromdan. Om sÄ en rysk torped tryckte ett ner mitt huvud i malmökanalen samtidigt som Mona Sahlin lÀste högt ur Aftonbladet Kvinna om och om igen skulle jag inte gÄ med pÄ att se den. Redigerat 23 augusti 2004 av nattvaktaren
hammagrella Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 stod nÄtt om att hon satsat allt hon Àger pÄ att skivan skall slÄ. Hmm, sÄ man kan fÄ studiotid för en pÄse mongoliska kryddor, en kÄnken-ryggsÀck och en skottkÀrra rökelse?
Egghuvud Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 SÄg den pÄ videohyllan hÀromdan. Om sÄ en rysk torped tryckte ett ner mitt huvud i malmökanalen samtidigt som Mona Sahlin lÀste högt ur Aftonbladet Kvinna om och om igen skulle jag inte gÄ med pÄ att se den. He he he aldrig funderat pÄ att bli filmkritiker?
Lundin Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 SĂ„g den pĂ„ videohyllan hĂ€romdan. Om sĂ„ en rysk torped tryckte ett ner mitt huvud i malmökanalen samtidigt som Mona Sahlin lĂ€ste högt ur Aftonbladet Kvinna om och om igen skulle jag inte gĂ„ med pĂ„ att se den. He he he aldrig funderat pĂ„ att bli filmkritiker? đ TĂ€nkte det med nĂ€r jag lĂ€ste Nattis inlĂ€gg... Han och Nils-Petter...klockrent
Majken Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Regina Lund Àr en rÀtt bra skÄdis och underligt nog en tokbra sÄngerska. Skjut mig gÀrna, men hennes tvÄ tidigare plattor har pÄminnt en del om Stina Nordenstam.. Fast bÀttre.. heh.. Regina Lund tycks ha vÀrlden mot sig, vilket jag gillar. Hon Àr lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Skall man lyssna pÄ en lÄt för att bli övertygad om Regina som "musiker" sÄ skulle det antagligen vara "we don't need another hero" som Àr en riktigt bra cover. I övrigt kan jag vÀl sÀga att jag sett KÀrlekens SprÄk och ursÀkta sprÄket men fy helvetes djÀvlar sÄ usel den var. Nattvaktarens förslag om att fÄ huvudet nedtryckt i vatten av en rysk torped och fÄ Aftonbladet Kvinna tvÄngslÀst av Monika Sahlin lÄter rejÀlt otÀckt men ÀndÄ som en semester jÀmfört att behöva se den smörjan igen. /Majken
Andreas L Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Regina Lund Ă€r en rĂ€tt bra skĂ„dis och underligt nog en tokbra sĂ„ngerska. Skjut mig gĂ€rna, men hennes tvĂ„ tidigare plattor har pĂ„minnt en del om Stina Nordenstam.. Fast bĂ€ttre.. heh.. Regina Lund tycks ha vĂ€rlden mot sig, vilket jag gillar. Hon Ă€r lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Skall man lyssna pĂ„ en lĂ„t för att bli övertygad om Regina som "musiker" sĂ„ skulle det antagligen vara "we don't need another hero" som Ă€r en riktigt bra cover. I övrigt kan jag vĂ€l sĂ€ga att jag sett KĂ€rlekens SprĂ„k och ursĂ€kta sprĂ„ket men fy helvetes djĂ€vlar sĂ„ usel den var. Nattvaktarens förslag om att fĂ„ huvudet nedtryckt i vatten av en rysk torped och fĂ„ Aftonbladet Kvinna tvĂ„ngslĂ€st av Monika Sahlin lĂ„ter rejĂ€lt otĂ€ckt men Ă€ndĂ„ som en semester jĂ€mfört att behöva se den smörjan igen. /Majken Hehe... jag vet vilken film jag ska se ikvĂ€ll! ...fast jag trodde att "kĂ€rlekens sprĂ„k! var nĂ„gon gammal sexualundervisningsfilm med "Inga och Sten"! MĂ„ste sĂ€ga att jag tycker att Regina Ă€r rĂ€tt lĂ€cker (eller Ă„tminstne sist jag sĂ„g henne). Om filmen nu skulle vara sĂ„ dĂ„lig sĂ„ kan jag ju alltid lyssna pĂ„ hennes musik! FörvĂ„nad nattis? đ
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Om filmen nu skulle vara sĂ„ dĂ„lig sĂ„ kan jag ju alltid lyssna pĂ„ hennes musik! FörvĂ„nad nattis? đ Lite faktiskt. Trodde du bara lyssnade pĂ„ duktig musik.
Tokas Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Hon Ă€r lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Va?! Ăr Thomas Di Leva omtyckt?
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Hon Ă€r lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Va?! Ăr Thomas Di Leva omtyckt? Eh, ja...? AllsĂ„ng pĂ„ skansen och sĂ„.
hackeman Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Hon Ă€r lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Va?! Ăr Thomas Di Leva omtyckt? En cool kille. Utflippad och fjollig. Och cool! đ
Björn Olsberg Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 MÄste glida in och tillÀgga att Regina gjorde en av de mest sköna och avslappnade dagskonserterna pÄ Hultsfred 98. Hon var sig sjÀlv och gjorde ett mycket sÀkert framförande av sin musik som gjorde den all rÀtta - i sin genre.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 (redigerat) Hon Ă€r lite som en Thomas Di Leva fast varken rumsren eller omtyckt. Va?! Ăr Thomas Di Leva omtyckt? Eh, ja...? AllsĂ„ng pĂ„ skansen och sĂ„. Ett mellanslag för mycket dĂ€r va? AllsĂ„ng pĂ„ skansen ocksĂ„, menade du vĂ€l? Redigerat 23 augusti 2004 av Danny Cort
Andreas L Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 SÄÄÄ... lyssnade igenom skivan Year Zero, och eftersom jag inte hört henne innan sÄ mÄste jag sÀga att jag blev postivit överraskad. Skönt trött röst, men jÀkla knepig och tillkrÄnglad produktion med en massa jobbiga slÀpiga ljudeffekter. NÀ, enklare skulle det varit...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 MÄste glida in och tillÀgga att Regina gjorde en av de mest sköna och avslappnade dagskonserterna pÄ Hultsfred 98. Hon var sig sjÀlv och gjorde ett mycket sÀkert framförande av sin musik som gjorde den all rÀtta - i sin genre. Tsss. Du tycker bara hon Àr snygg.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 MÄste glida in och tillÀgga att Regina gjorde en av de mest sköna och avslappnade dagskonserterna pÄ Hultsfred 98. PÄ superskunk.
alexfree Postat 23 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 23 augusti 2004 vilken Ă€r hennes bĂ€sta lĂ„t dĂ„, mĂ„ste provlyssna i sĂ„ fall ? đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 vilken Ă€r hennes bĂ€sta lĂ„t dĂ„, mĂ„ste provlyssna i sĂ„ fall ? đ Mr. Jones Eller nya singeln Courage
tordA Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 stod nÄtt om att hon satsat allt hon Àger pÄ att skivan skall slÄ. Verkar som hon inte Àr rik som det troll hon Àr. dÄ mÄste jag absolut köpa skivan !!!!!!!!!!!!!!!! attityd och sjÀlvförtroende Àr viktigt i musiken !
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 attityd och sjĂ€lvförtroende Ă€r viktigt i musiken ! ...men kompenserar knappast brist pĂ„ talang. Gillar ni andra skĂ„displattor ocksĂ„ förresten? Rickard Wolff? Leonard Nimoy? Sven Wolter? đ
Danny Cort (oregistrerad) Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 (redigerat) Samuel Fröler Redigerat 23 augusti 2004 av Danny Cort
hammagrella Postat 23 augusti 2004 Postat 23 augusti 2004 Jag funderar pÄ att tjacka Henning Sjöströms senaste...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.