vortex Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 När nya forumet släpptes skulle man ju flytta över dit... OK, när jag skapade min IDG-profil stod det att mitt användarnamn var upptaget, så jag valde ett annat. Nu kunde jag skriva inlägg i nya forumet med mitt nya användarnamn och i gamla forumet med mitt gamla användarnamn. Men nu, helt plötsligt, när jag loggar in i nya forumet och skall skriva inlägg står det att jag måste "logga in". Och sedan hamnar jag i den här Moment22-loopen; jag loggar in och möts av beskedet att jag måste logga in etc. Någon som råkat ut för detta, eller har någon idé om vad som är fel?
ChromaWoods Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Det har hänt många, bl.a mig. Igår lyckades jag dock logga in.
Claes Holmerup Postat 1 mars 2007 Postat 1 mars 2007 Det har varit så lite av och till. För några dagar sedan, så kunde jag inte logga in alls på en hel dag, utan hamnade hela tiden i den där evighetsloopen. Det nya verkar alltså vara lite skakigt... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.