Nexustwins Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Tjenare, Har problem med min virus-a synth. Satt å pillade på den igår och idag kan jag av någon anledning (Antagligen mig sjäv) inte editera om ljuden hur jag än vrider och trycker på knapparna har någon haft detta problemet förut eller kanske har en aning om vad det kan vara.
drloop (oregistrerad) Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Tjenare, Har problem med min virus-a synth. Satt å pillade på den igår och idag kan jag av någon anledning (Antagligen mig sjäv) inte editera om ljuden hur jag än vrider och trycker på knapparna har någon haft detta problemet förut eller kanske har en aning om vad det kan vara. Har du slagit på strömmen?
Nexustwins Postat 11 februari 2007 Trådstartare Postat 11 februari 2007 Tjenare, Har problem med min virus-a synth. Satt å pillade på den igår och idag kan jag av någon anledning (Antagligen mig sjäv) inte editera om ljuden hur jag än vrider och trycker på knapparna har någon haft detta problemet förut eller kanske har en aning om vad det kan vara. Har du slagit på strömmen? Ja, synthen låter men man kan inte editera ljuden.
Tilly Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Tjenare, Har problem med min virus-a synth. Satt å pillade på den igår och idag kan jag av någon anledning (Antagligen mig sjäv) inte editera om ljuden hur jag än vrider och trycker på knapparna har någon haft detta problemet förut eller kanske har en aning om vad det kan vara. Har du slagit på strömmen? lol.. dagens bästa! 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.