berra_- Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) Hah ;P En liten konstig och udda fråga kanske. Men hur gör man för att få en smiley bredvid sin rubrik som det är på vissa trådar? t ex som tbruces tråd lite nedanför "Vilket rekord vi har! i antal inloggade på samma gång" EDIT: Tack för svaret ;P nu kan vi lungt och stilla låta den här tråden dö Redigerat 9 februari 2007 av berra_-
rainydays Postat 9 februari 2007 Postat 9 februari 2007 (redigerat) Under rutan där du skriver ditt inlägg finns "Ikoner för inlägg". Klicka i den ikon du vill ha. Klatt å betallt. Redigerat 9 februari 2007 av rainydays
Nexustwins Postat 23 februari 2007 Postat 23 februari 2007 Mördare, man kan väll inte ta dö på en tråd bara så? 😄
berra_- Postat 23 februari 2007 Trådstartare Postat 23 februari 2007 Mördare, man kan väll inte ta dö på en tråd bara så? 😄 OMG ;O Det är sant ;O men jag har ju fått svar... hmmm... Nästa gång jag ska starta en tråd i om sajten får jag väl helt enkelt redigera den här bara 😄 då lever den 😄
Emulator Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 eller så kommer nån idiot och skriver nåt helt ovidkommande 🙂
Fidden Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) eller så kommer nån idiot och skriver nåt helt ovidkommande 🙂 Den hade du suttit och tryckt på länge 🙂 Redigerat 23 maj 2007 av Fidden
Emulator Postat 23 maj 2007 Postat 23 maj 2007 (redigerat) 🙂 eller så kommer nån idiot och skriver nåt helt ovidkommande 🙂 Den hade du suttit och tryckt länge på 🙂 🙂 Redigerat 23 maj 2007 av Emulator
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.