Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Exakt, vad tycker ni om Noice? Själv störtdiggar jag dem. Har blivit inspirerad som fasen, både till att börja med piano/synth och gitarr tackvare dessa gossar som röjde runt i Sverige i slutet av 70-talet och i början av 80-talet. Synd dock att syntharen Freddie gick bort 2001 i hepatit C, likaså Hasse Carlsson (sångare/gitarrist) året där på.

Nåväl, Noice lever kvar i de flesta 40-åringarnas liv men även mitt liv, trots att jag bara är 15.

www.noiceforever.com

Diskutera lite, bästa låtarna, bästa liveuppträdande?

Själv måste jag säga "Ut i natten" och "Vi rymmer bara du och jag", dom är så djupa och sköna. Bästa liveuppträdandet är givetvis när dom spelade på Ritz i december 1981. Hoppas att vi har några sköna Noice-fans!

Höres!

Redigerat av Alex-n
Annons
Postat

Jag gillar också Noice, det finns många bra låtar på framförallt 1:a plattan!

Postat

Ah den gamla goda tiden när allt var svart o vitt. Själv tillhörde jag Noicehatarskaran. Jag kommer ihåg hur vi på en fyllefjortisfest ritualmördade ett Noicealbum.

Jag har aldrig brytt mig om att förändra min åsikt, så jag tycker fortfarande Noice är kass.

Postat
Ah den gamla goda tiden när allt var svart o vitt. Själv tillhörde jag Noicehatarskaran. Jag kommer ihåg hur vi på en fyllefjortisfest ritualmördade ett Noicealbum.

Jag har aldrig brytt mig om att förändra min åsikt, så jag tycker fortfarande Noice är kass.

Så du gillade Gyllene Tider :rolleyes:

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.