Annons

FEED7: p.n.a.c. - Start Thinking With Your Glands

Arete

Äntligen är nästa FEED-släpp ute!

Denna gång är det p.n.a.c. som står för musiken :-)

FEED7cover_small.jpg

p.n.a.c. - Start Thinking With Your Glands

Finns en liten preview att lyssna på här

Jag saxar det jag skrev på FEED rakt av:

This made me close my eyes and just listen. And that's a rare quality in music nowadays. The three tracks has that playful but still serious feel to them, as if the joy of creation still lingers inside the sounds. It's soft, fuzzy, and downright beautiful electronic music at it's best.

"This had to be prouduced on the other side, past filters and barriers. A kind of biorhythmic accentuation of my inside brought through the

skin using high energies and subtle mind alterations.  So we have one part dystopic futurism, two parts shattered reality, one part bulldozing basslines and a pinch of the 'crackpot-genius powder' all compressed, converted and served digitally. Something like a five course dinner minced up and fed intravenously.." - p.n.a.c.

Som vanligt kör FEED med limited edtion, alltså att släppet finns tillgängligt i en vecka från och med nu (2007-01-30 > 2007-02-06). Så skynda dra hem så ni inte missar det :-D

FEED

Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...