surikatmamma Postat 25 januari 2007 Postat 25 januari 2007 NÄn mer Àn jag som gjort misstaget att lyssna pÄ denna skiva efter att ha hört att det ska vara deras bÀsta hittills? Det kan mycket vÀl vara den sÀmsta skivan som gjorts tycker jag, men det skulle vara intressant att höra om nÄgon gillar den och vill berÀtta varför.
Micke H Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Wow, jag tycker tvĂ€rtom. Jag fullkomligt Ă€lskar den, av samma anledning som jag gillar det mesta PoS gjort: den Ă€r sĂ„ jĂ€kla annorlunda och udda! Det hĂ€r Ă€r inte ett band som amatörmĂ€ssigt och oproffsigt prövar nya sound, det hĂ€r Ă€r ett band med extremt skickliga musiker som kan skriva och spela nĂ€stan vad som helst. Favoriter just nu Ă€r: America, Spitfall och Disco Queen(!!) fast dĂ„ lyssnade jag första gĂ„ngen pĂ„ skivan idag. MĂ„ste dock erkĂ€nna att vissa saker har jĂ€ttesvĂ„rt att sĂ€tta sig ordentligt. Men sĂ„ har det alltid varit med allt dom gjort för mig. Detta verkar dessutom vara ett album man antingen Ă€lskar eller hatar, kolla bara hĂ€r. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.