Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄn mer Àn jag som gjort misstaget att lyssna pÄ denna skiva efter att ha hört att det ska vara deras bÀsta hittills? Det kan mycket vÀl vara den sÀmsta skivan som gjorts tycker jag, men det skulle vara intressant att höra om nÄgon gillar den och vill berÀtta varför.

Annons
Postat

Wow, jag tycker tvÀrtom. Jag fullkomligt Àlskar den, av samma anledning som jag gillar det mesta PoS gjort: den Àr sÄ jÀkla annorlunda och udda! Det hÀr Àr inte ett band som amatörmÀssigt och oproffsigt prövar nya sound, det hÀr Àr ett band med extremt skickliga musiker som kan skriva och spela nÀstan vad som helst.

Favoriter just nu Àr: America, Spitfall och Disco Queen(!!) fast dÄ lyssnade jag första gÄngen pÄ skivan idag.

MÄste dock erkÀnna att vissa saker har jÀttesvÄrt att sÀtta sig ordentligt. Men sÄ har det alltid varit med allt dom gjort för mig. Detta verkar dessutom vara ett album man antingen Àlskar eller hatar, kolla bara hÀr.

😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.