Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hur får jag logic maximerat på de båda skärmarna!?

Alltså, mixer på ena.. och Arrange vyn på den andre?

Jag kan dra ut programet, så det sträcker sig över de båda..

Och sedan kan ja meka med fönstren så jag får som jag "nästan" vill..

Men maximerar ja, så åker vyn ut över de båda skärmarna... åhh de tyck ja int om!

Så finns det någon som vet om hur ja ska göra för att få 2 maximerade fönster?

Mvh / Hygglo 😉

ps: Använder mig av logic 5.5 :Ds

Annons
Postat

Jag fixar storlekarna manuellt, låser och sparar fönsterinställningen på en siffra i min autoload.

Det är idiotiskt med Windows detdär med att fönstren omges av en huvudyta eller vad man ska kalla det. Inte mycket att göra åt vad jag förstår.

Postat
hmm..

Kanske läge att byta till en 22" istället då 😄

Varför då? Tryck på en siffra och lägg ut dina fönster precis som du vill. Sen sparar du projektet. Alla siffror kan ha olika layouts. Vill du alltid ha samma så kan du starta ett nytt projekt som du trimmar efter dina behov och sen välja "save as template". Det går även att kopiera layouten mellan olika projekt. Funkar ju asbra, själv tycker jag inte att det är ett dugg jobbigt att dra ut lite fönster, speciellt eftersom man bara gör det en gång och sen sparas det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.