FunkMasterPhil (oregistrerad) Postat 23 januari 2007 Postat 23 januari 2007 đ zup... visste inte var ja skulle lĂ€gga trĂ„den tyckte de passa bra hĂ€r.. Jag undrar om det finns nĂ„t program dĂ€r man kan lĂ€gga upp wav,mp3 mm ljud till midi keyboarden ÂŽt.ex om jag öppnar en lĂ„t ock klipper den till tangenterna pĂ„ keyboarden sĂ„ jag kan spela upp olika delar av den pĂ„ tangenterna ... ja har reason ..jag har letat och letat men det verkar bara som man kan importera midi dĂ€r.. ja e inte sĂ„ bra pĂ„ att förklara(lĂ€tt dyslexi) Behöver hjĂ€lp.. Peace!!
DrivKraft Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Nu va det ett tag sen jag satt med Reason men Reason har en sampler, NNXT eller vad den nu heter! Ăppna wavfilerna med den eller med Redrum! Mappa upp i sequensern och sen ska Du ha en sampling pĂ„ varje tangent! NĂ„n mer frekvent ReasonanvĂ€ndare kan sĂ€kert förklara bĂ€ttre! NĂ„n vĂ€nlig administratör som vill flytta denna trĂ„den till ReasonAvdelningen?
ThomasJ Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 "Sampler" i live 6.0 Ă€r helt underbar till just sĂ„dant. Har iofs inte haft nĂ„got behov att göra just sĂ„ men tror nog att det med lĂ€tthet skulle kunna funka. Live Ă€r rent allmĂ€nt underbart till det mesta đđ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.