Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej govÀnner.

NU har Ni den stora Àran att lyssna pÄ (snart skivaktuella) S.L.B. Nyskriven folkmusik pÄ Nyckelharpor och Gitarr/Buzoki.

HÄR kan ni lĂ€sa mer om S.L.B

Lördag 20/1 - Jönköping LĂ€s mer HÄR

Söndag 21/1 - Göteborg, pÄ "Jord" kl. 19.00 (Vallagatan 8).

Eller kolla in lite pÄ min myspace....

Redigerat av Umemagnus
Annons
Postat

Har precis avnjutigt Åbo-sviten. Det lĂ€t hur bra som helst!! Det blir nog ösiga konserter. Synd att Kverrestad dĂ€r jag sitter, ligger förskrĂ€ckligt lĂ„ngt ifrĂ„n bĂ„de Jönköping och Göteborg! Nu ska jag lyssna mera!

Lycka till! B 🙂

Postat (redigerat)

🙂 Tackar det var kul att höra!!

Jamen, pĂ„ med snökedjorna och seglen pĂ„ bilen sĂ„ blĂ„ser du upp pĂ„ ett nafs 🙂

EDIT;

FrÄn Kverrestad kommer det ju en annan storfrÀsare pÄ nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart Àven schlager-aktuell...

Hare gott!

Redigerat av Umemagnus
Postat
FrÄn Kverrestad kommer det ju en annan storfrÀsare pÄ nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart Àven schlager-aktuell...

Just! Hans förÀldrar bor ett stenkast bort.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.