Umemagnus Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 (redigerat) Hej govĂ€nner. NU har Ni den stora Ă€ran att lyssna pĂ„ (snart skivaktuella) S.L.B. Nyskriven folkmusik pĂ„ Nyckelharpor och Gitarr/Buzoki. HĂR kan ni lĂ€sa mer om S.L.B Lördag 20/1 - Jönköping LĂ€s mer HĂR Söndag 21/1 - Göteborg, pĂ„ "Jord" kl. 19.00 (Vallagatan 8). Eller kolla in lite pĂ„ min myspace.... Redigerat 15 januari 2007 av Umemagnus
BĂNKT Postat 15 januari 2007 Postat 15 januari 2007 Har precis avnjutigt Ă bo-sviten. Det lĂ€t hur bra som helst!! Det blir nog ösiga konserter. Synd att Kverrestad dĂ€r jag sitter, ligger förskrĂ€ckligt lĂ„ngt ifrĂ„n bĂ„de Jönköping och Göteborg! Nu ska jag lyssna mera! Lycka till! B đ
Umemagnus Postat 15 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 15 januari 2007 (redigerat) đ Tackar det var kul att höra!! Jamen, pĂ„ med snökedjorna och seglen pĂ„ bilen sĂ„ blĂ„ser du upp pĂ„ ett nafs đ EDIT; FrĂ„n Kverrestad kommer det ju en annan storfrĂ€sare pĂ„ nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart Ă€ven schlager-aktuell... Hare gott! Redigerat 15 januari 2007 av Umemagnus
BĂNKT Postat 16 januari 2007 Postat 16 januari 2007 FrĂ„n Kverrestad kommer det ju en annan storfrĂ€sare pĂ„ nyckelharpa. Niklas Roswall, som f.ö. lirar i Ranarim ... och snart Ă€ven schlager-aktuell... Just! Hans förĂ€ldrar bor ett stenkast bort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.