Jump to content
Annons

Life (not included) - Before you sin


P3t3r

Betyg  

4 röster

  1. 1. Betyg

    • 5
      1
    • 4
      1
    • 3
      2
    • 2
      0
    • 1
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Before You Sin

ARTIST/GRUPP: Life (not included)

GENRE: RnB?

LÅTLÄNGD: 4:11

KOMPOSITÖR: P3t3r , TEXT: Aleksia

PRODUCENT: P3t3r

MEDVERKANDE: Sång: Aleksia, Musik:P3t3r

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 7,1MB

STATUS: Färdig produktion

LÅTLÄNK: Before you sin

Nytt samarbete, ny låt. Behöver synpunkter på mixen i första hand, men det går bra att tycka om låten också. 😄

Ny mix 20070120, bättre eller? :rolleyes:

Redigerat av P3t3r
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

då tar vi det från början då.

Asskönt intro skön känsla å allt.

Sen kommer virveln å förtör lite. väldigt torr är den. på med lite kort reverb på den så blire nog bra. dessamma gäller nog hattarna lite också.

Riktig snygg sång.

Det kommer ett break i sången efter ett tag. lite väl anonymt där, kanske lyfta upp solot lite?

Överlag kanske lite anonym produktion, tycker sången är riktigt skön och behöver lite mer hjälp av musiken för att lyftas upp ännu ett steg.

Annars skön låt. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt skön laidback känsla!

Sköna sound på keyboarden.

Gillar mellanspelen!

Gillar inte det gamla trummaskinpercussionljudet till höger. Ta in något "riktigt" ljud istället!

Låten tenderar att "låta likadan" hela tiden. Samma instrument och sound pågår utan några påtagliga förändringar. Upplever att det skulle vara lite störra skiften.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Pazo och DåligtGehör för att ni tog er tid att lyssna och kommentera. Ska testa era förslag vid nästa mix. Fast 808 cowbell blir nog kvar, ett av mina favvisljud. 😲 Eventuellt får jag tänka om, om flera ogillar den...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Pazo och DåligtGehör för att ni tog er tid att lyssna och kommentera. Ska testa era förslag vid nästa mix. Fast 808 cowbell blir nog kvar, ett av mina favvisljud. 😉 Eventuellt får jag tänka om, om flera ogillar den...

Nää nää!

Cowbell 808 stannar! Assnygg!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...