DrHans Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 (redigerat) Jag har två stärkare som jag vill koppla till en switchbox och vidare till mitt cabinett för att enkelt kunna byta stärkare utan att dra ur och in sladdarna. Finns det någon sådan. tacksam för tips. Redigerat 29 december 2006 av DrHans
Sython Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Jag körde själv med på det sättet när för ett tagsen. Jag hade en fendertopp, en marshalltopp och sen en marshall 1960 sterolåda. Den ena sladden från fendern till lådan och den andra från marshallen till lådan, busenkelt. För att byta att jag en behringerswitchpedal för 200 spänn, funka utmärkt...
DrHans Postat 29 december 2006 Trådstartare Postat 29 december 2006 Jag körde själv med på det sättet när för ett tagsen. Jag hade en fendertopp, en marshalltopp och sen en marshall 1960 sterolåda. Den ena sladden från fendern till lådan och den andra från marshallen till lådan, busenkelt. För att byta att jag en behringerswitchpedal för 200 spänn, funka utmärkt... Fast det var ju inte det jag frågade om. Jag har bara en ingång i lådan
limpan666 Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Kolla in Lehle pedaler, finns genom ILT.nu i sverige och bäst ser du här : www.lehle.com/frameset.php?country=sv&lang=en&A_Link=products
Dalby_Jonas Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 Det finns lite exlusivare grejer som till exempel lehle och Radials Tonebone serie. men det finn även billigare a/b box alternativ. du behöver bara googla på A/b box sen e nog saken biff.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.