Jump to content
Annons

system held off too long..?

Recommended Posts

raritet (oregistrerad)
Postat

hej, kör protools 7.1. Helt plötsligt lägger systemet av att spela uppoch spela in. och klagar enligt rubriken" system held off for too long.. osv. " Jag installerade om både xp och protools. Allt funkade igen...!!! - gött!

Kommer till srudion 48 timmar senare. ---Samma fel igen . Inget annat är gjort utom att datorn har blivit avstängd och påsatt igen.. Känner någon till problemet.

Raritet

Annons
Postat

Jag skulle gått direkt till Digidesigns supportforum om jag vore i dina kläder..

.... men nu är jag inte i dina kläder, fast jag gick ändå till deras supportforum 😛

..och hittade lite info.

Error –6031 During Playback (Item #32637)

If you encounter a –6031 error while playing back a session with dense MIDI or automation, stop playback, save and close the

session, quit and relaunch Pro Tools, then re-open the session before resuming playback.

Error –6086 Operating System Held Off Interrupts for Too Long (Item #15809)

If you frequently encounter a –6086 error, increase the Hardware Buffer Size.

Error –6093 Operating System Held Off Interrupts for Too Long (Item #46779)

If you frequently encounter a –6093 error, increase the Hardware Buffer Size.

.och nej..jag känner inte till problemet, men hoppas att det löser sig.. 🙂

Lycka till

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.