Jump to content
Annons

Fl eller inte?

warcraftiii (oregistrerad)

Recommended Posts

warcraftiii (oregistrerad)
Postat

Vad ska jag köpa FL eller Cubase?

Jag Àr inte sÄ avancerad sÄ jag vill ha nÄgot som Àr lÀtt att anvÀnda.

SÀg det som du tycker Àr lÀttast eller bÀst.

Annons
Postat

jag tycker att de som tÀnker pÄpeka hur "simpelt" "amatör" eller "noob" FL Àr borde gÀrna flika in vad det Àr som FL inte klarar av att göra eller saknas kontra Cubase före de hÀvdar sig.

Jag tycker FL Àr en lÀttanvÀnd och duglig lösning om du vill pilla musik. Kan inte uttala mig om Cubase för jag har inte provat det. (För jag har klarat mig finfint pÄ FL hittills)

Postat

Helt klart ska du vÀlja FL. Cubase Àr betydligt mer svÄrgenomtrÀngligt och du kan göra precis lika mycket - och minst lika bra - musik i FL.

Förmodligen kommer du till och med att göra bÀttre musik med FL, eftersom du faktiskt kommer att förstÄ programmet och snabbt bli bÀttre och bÀttre och dessutom ha roligt under tiden.

Det Ă€r vad jag tycker. 😳

Postat
jag tycker att de som tÀnker pÄpeka hur "simpelt" "amatör" eller "noob" FL Àr borde gÀrna flika in vad det Àr som FL inte klarar av att göra eller saknas kontra Cubase före de hÀvdar sig.

Exakt!

Cleff (oregistrerad)
Postat
Helt klart ska du vÀlja FL. Cubase Àr betydligt mer svÄrgenomtrÀngligt och du kan göra precis lika mycket - och minst lika bra - musik i FL.

Förmodligen kommer du till och med att göra bÀttre musik med FL, eftersom du faktiskt kommer att förstÄ programmet och snabbt bli bÀttre och bÀttre och dessutom ha roligt under tiden.

Det Àr vad jag tycker. :rolleyes:

Kan jag hÄlla med om ocksÄ.

Postat

Kan kanske Àven vara vÀrt att ta in Sonar i berÀkningarna ocksÄ? Billigare Àn Cubase, och i mÄngas ögon bÀttre... Finns demo att ladda ned för att testa!

• 1 mĂ„nad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.