Jump to content
Annons

U3 USB

Kreb (oregistrerad)

Recommended Posts

Kreb (oregistrerad)
Postat

Hej,

Undrar om någon vet om man kan köra en sequenser (ex. Cubase, Reason) på ett U3 USB?

För mer info ang U3 USB läs på:

http://www.u3.com

Vore även tacksam att få veta var i sånt fall man kan hitta denna applikation.

/kreb

Annons
Postat

Kollade lite på hemsidan och hittade nedanstående under FAQ (kort svar nej, skulle jag tro):

- Can I install my own software programs on the U3 smart drive?

Only applications that are specifically developed for the U3 platform may be loaded onto the smart drive. These applications have been made "U3 smart," and undergo testing and verification through our application certification program. We invite you to explore the many applications available at U3 Software Central (http://software.u3.com/). It's the premier source for U3 smart software, and the list of U3 enabled applications continues to grow steadily.

Kreb (oregistrerad)
Postat

Tack för ditt svar Jonte!

Vi har så många bra programmerare och eftersom jag även läste detta:

"Make your application U3 smart!

The U3 SDK, Knowledge Base, and support team give you the resources you need to develop your first application — and your second, and third, and fourth…"

Undrar jag om det är på gång eller kanske redan finns 😕

/kreb

drloop (oregistrerad)
Postat

Audacity är en av applikationerna som man an köra.

Kreb (oregistrerad)
Postat

Tack drloop!

Audacity är lite väl "enkel" men alltid en början 😕

/kreb

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.