Jump to content
Annons

The Stand - Metal all the way!


Dahla

Recommended Posts

LÅTNAMN:The Stand

ARTIST/GRUPP:Rune Dahlen (HnF)

GENRE:Metal

LÅTLÄNGD:03:40

KOMPOSITÖR:meg

PRODUCENT:meg

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.03 mb

STATUS: Skiss/ rå-miks

okei, på tide å prøve en ny idé for godt-folket! trommene holder en liiitt høyere standard en før... 😛 mitt første forsøk med nytt utstyr! vet at slutten ikke passer helt inn ennå...

hva synes dere?

Rune

Redigerat av Dahla
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
LÅTNAMN:The Stand

okei, på tide å prøve en ny idé for godt-folket! trommene holder en liiitt høyere standard en før... 🙂 mitt første forsøk med nytt utstyr! vet at slutten ikke passer helt inn ennå...

hva synes dere?

Rune

Coola riff manden!!! Du har definitivt talang, men som du säger; slutet får du fixa. Hehe skum övergång från thrash till 80-tals Priest HM, på nåt ställe, men det är inget fel att blanda.

Jävlar, denna låt behöver sång. För melodisk för death-sång (aldrig gillat melodeath så mycket förutom Dissection som inte är black-metal (musikmässigt sett))

Kolla under samarbeten efter en cleansångare kanske? Annars kan jag sjunga black-sång till den 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Coola riff manden!!! Du har definitivt talang, men som du säger; slutet får du fixa. Hehe skum övergång från thrash till 80-tals Priest HM, på nåt ställe, men det är inget fel att blanda.

Jävlar, denna låt behöver sång. För melodisk för death-sång (aldrig gillat melodeath så mycket förutom Dissection som inte är black-metal (musikmässigt sett))

Kolla under samarbeten efter en cleansångare kanske? Annars kan jag sjunga black-sång till den 😏

Takk så mye!! føles godt at noen liker det man gjør... 😄

har en annen idé til outro som jeg vet unker, jeg ville bare teste ut men det var ikke like vellykket. for bruke det til en annen låt.

sang ja, er det noen som har lyst til å prøve å synge på den så bare send meg en PM eller noe, kunne vært artig å hatt noe samarbeid! jeg hører alltid for meg en vokalist som synger som en sjømann jeg når jeg lager musikken, omtrent som James Hetfield, eller kanskje litt Phil Anselmo? stemmen til Dennis Leary tror jeg også hadde vært perfekt! 🙂

Redigerat av Dahla
Link to comment
Dela på andra sajter

Nice!

Grymma riff du har här. Rätt svårt att kommentera låten utöver riffen när du helt saknar sång. Jag är en sån person som tycker att själva låten är hur musiken funkar ihop med sången. Det är allt 🙂

Men detta kan verkligen bli nånting. Älskar refrängen.

Mixen då. Jo gitarrerna låter riktigt feta och härliga. En aning torra kanske, kan lätt fixas med lite EQ.

Trummorna är rätt klena. Speciellt virveln och pukorna, dom låter som fingervantar. Mer kropp önskas! Annars låter dom helt ok.

Om du vill kan jag fråga min kompis som growlar åt mig ibland om han vill sjunga en version? Tror att det skulle kunna bli bra 🙂

http://kitti.mine.nu/songs/endless_sleep.mp3 för referens 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tusen hjertelig takk alle sammen, dette er kommentarer som varmer! 😆

jeg skal prøve å få til noe samarbeid med noen her, så vokal kommer så fort som mulig! vet noen om noen så vær så snill å si ifra!

og jeg er enig med deg jejje: trash er konge! 😉

Redigerat av Dahla
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...