ronnierat Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 HallÄ forumet! Jag Àr helt lost pÄ vilken mjukvara jag skall köpa. Jag har spanat ganska lÀnge pÄ Roland Fantom XR modulen men nu bestÀmt mig för att köra med mjukvara istÀllet, och det Àr hÀr jag gÄr vilse. Jag söker alltsÄ en mjukvara med följande *piano *strÄkar *blÄs *gitarr *bas *trummor *ev. loops + annat smÄtt och gott *m.m Jag Àr lÄtskrivare och kommer kanske ena dagen skriva en pianoballad och nÀsta dag en poplÄt dÀr jag vill slÀnga pÄ lite arpeggiosnthar och distade gitarrer...vem vet? Har hört uttrycket bröd och smör.. kanske Àr det det jag söker. Prislapp: Max 4000kr NÄgon som har ett Àss i rockÀrmen? /Ronnie
DJ_Smiley Postat 13 december 2006 Postat 13 december 2006 Reason som finns för 3000kr just nu, plus nĂ„n till. đ PRODUCERA MERA đ
ronnierat Postat 13 december 2006 TrÄdstartare Postat 13 december 2006 Tack för input grabbar! Har varit inne och lyssnat pÄ de olika förslag ni nÀmnde och de lÄter ju skitbra allihop. Reason och Hypersonic var lite dyrare men jag skulle lÀtt vara nöjd med sampletank efter det jag hörde. FörstÄr att grabbarna som gjort demobitarna vet vad dom gör sÄ man fÄr lyssna med lite öronen lite pÄ jorden och nog vara instÀlld pÄ att det inte kommer att lÄta likadant nÀr man sitter dÀr hemma och jobbar. SÄ det skiljer nÄgra hundralappar och dÄ kommer nÀsta frÄga. NÄgot av dessa program som ni vet Àr lÀttjobbade?
Claes Holmerup Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 BĂ„de Hypersonic och Sampletank Ă€r mycket lĂ€tta att anvĂ€nda. đ
Hellpig Postat 14 december 2006 Postat 14 december 2006 Jag kan rekommendera Hypersonic, vÀldigt mycket bra ljud till ett ganska billigt pris. Dessutom Àr den berömvÀrt resurssnÄl!
ronnierat Postat 23 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 23 december 2006 ok! đ Tre stycken som rekommenderar samma sak kan bara leda till en sak....ett köp!! Har bestĂ€llt nu sĂ„ det kommer vĂ€l snart đđ Tack för hjĂ€lpen guys!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.