Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vilket märke skall man välja?

Jag har hört mycket bra om planet waves men att betala 250 kronor för 2 kablar känns lite jobbigt.

Finns det inget billigare alternativ som fungerar någrolunda bra, dom här 6st för 70 som alla musikbutiker har brukar oftast brusa nå så djuriskt och är oftast obrukbara. så lite högre standard än dom får det gärna vara.

Annons
Postat

Tjena

Har lött en del egna patchkablar med komponenter från Kjell & Company. Funkar kalasbra. Trevligt pyssel inför jul att sitta och löda... 🙂

// Klas

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Jag har använt SSSNake, som många avskyr och hatar. Fungerar för mig ivarjefall.

Postat

Om du vill ha kvalitets grejer, 270 Kr för två kablar är billigt!

Jag satt en stund och funderare erbjuda att jag gör dig ett par kablar MEN om en meter kabel (skärmad tvisted pair) kostar typ 20-30Kr och en Neutriks telepropp är ca. 55Kr --- räkna själv. 😆

MVH

Mirrza

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.