fabian Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) ... Redigerat 14 december 2006 av fabian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
martinm Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Gör en mp3 i lite bättre kvalitet, 192 kpbs eller så. Min första reflektion är att det låter som tre bakfulla Eminem instängda i en garderob med en casiokeyboard. Hade 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MikkeÖland Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Du har talang. Det låter pålagt och billigt kassettdubb så tekniskt finns mycket att önska. Konstnärligt har du saker att visa världen så ge inte upp. Dock kanske du ska leta upp nån som har intresse att spela in (tekniskt) som du kan samarbeta med. / Mikke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 tack så väldigt för er tid. min första tanke va att de blev Benny Anderssons Orkester goes hiphop Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Låter mer som Eminem kompad av Mungo Jerry. Ja... jag vet inte riktigt vad jag skall sägaom det här, men det är nog första gången jag hört en rapbluestolva. Kompet är -inte- vad man väntar till den sången... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fabian Postat 12 december 2006 Trådstartare Dela Postat 12 december 2006 (redigerat) ... Redigerat 12 december 2006 av fabian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.